پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
حضور پارک علم و فناوری خراسان در آیین افتتاحیه هفتمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی

حضور پارک علم و فناوری خراسان در آیین افتتاحیه هفتمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی

- 1402/09/20

پارک علم و فناوری خراسان با بیش از 10 شرکت فناور و دانش‌بنیان در هفتمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، 19 آذر هفتمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی با حضور بیش از 10 شرکت فناور و دانش‌بنیان پارک علم و فناوری خراسان آغاز به کار کرد.

حسینیان‌نژاد، سرپرست اداره توسعه بازار و پروژه‌های پارک علم و فناوری خراسان گفت: هدف از شرکت در این‌نمایشگاه توسعه بازار شرکت‌ها در حوزه گاز، پتروشیمی، پالایش و نفت، توسعه ارتباطات با کارفرمایان و رایزنی در خصوص بازدیدهای تخصصی متقابل در جهت حمایت از تولید داخلی می‌باشد.

شایان ذکر است در این نمایشگاه پاوییون اختصاصی پارک علم و فناوری خراسان با حضور شرکت‌های فناور هوشمندسازان شرق، بهپویان، سیما طراحان، پیشرو سازه پیوند بارثاوا، سامانه‌های دقیق نوین افراز گستر، نانوتصفیه سبز، پترو آویژه توس، کاوش الکترونیک ونداد شرق، پایش صنعت سناباد، نیرونماد پذیرای بازدید کنندگان می‌باشد.

دانلود پیوست خبر ساناز حسینیان نژاد ساناز حسینیان نژاد فاطمه باغبانی فاطمه باغبانی محمدجواد زارعی محمدجواد زارعی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.